menjelang seawal jam 6 pagi aku dikejutkan oleh panggilan telefon oleh wan yang meminta aku berkejar ke klang utk shoot wedding sahabat beliau.....panggilan serta merta ini berpunca apabila official photographer utk majlis perkahwinan Dira serta merta tidak dapat menghadirkan kan diri utk majlis itu kerna masalah peribadi yg tidak dpt dielakkan....seperti biasa,wan telah mengofferkan diri utk jadik 'tukang tangkap gambar kawen bidan terjun' utk wedding Dira ini......x pasal2 aku pon terjebak sama utk membantu wan atas dasar kawan2 kiter jangan lawan...hehehehehe.....

papepon review aku utk wedding Dira nie mmg besh...pengantin mmg sempoi terutama pengantin lelaki....keluarga pengantin pompuan pon happening jugak...hahaha.....tima kasih kepada keluarga Dira kerana memberi layanan istimewa kat aku ngan wan.....thankiu bebanyak........

phelrakus - Photographer & Designer
email : pel_mashuganas@yahoo.com
YM : pel_mashuganas
Retroclick Photography - retroclickphotography@gmail.com


1 Comment:

  1. pink hazel said...
    congrats syg!!!!....makin chantek la gmbr2 yg syg amik...sume menarik, x buhsan la tgk....pengantin pn sporting kn!!!!hopefully lpas ni syg dpt byk lagi job.

Post a Comment